Betingelser for bedriftsinterne kurs.

 

Lokaler

Bedriften må stille egnet lokaler tilgjengelig. Det skal være god gulvplass for praktiske øvelser, godt med lys og god ventilasjon. Stoler bør være tilgjengelig for det antall kursdeltakere som er påmeldt. 

Kursdeltakere 

Hvert kurs har plass til inntil 15 deltakere pr instruktør. 

Vi må ha deltakerliste med navn på alle deltakere senest innen 7 virkedager før avtalt kursdato for å kunne forberede kursbevis. 

Kursbevis/dokumentasjon

Alle deltakere får utstedt kursbevis for deltakelse. Dersom bedrift i tillegg trenger dokumentasjon på deltakere som har deltatt på kurs kan dette ordnes på forespørsel. 

Vi oppbevarer dokumentasjon i inntil 2 år fra kursdato, for å etterkomme forespørsler om dokumentasjon i etterkant. Denne informasjonen vil ikke bli delt eller brukes til annet formål enn utstedelse på forespørsel fra bedrift. 

Avbestilling

Avbestilling av kurs må skje senest innen 7 virkedager før avtalt kursdato på e-post til kurs@eventmedics.no. Ved senere avbestilling faktureres kurset i sin helhet. 

Endringer av bestillingen må skje seneste innen 7 virkedager før avtalt kursdato.

Faktura

Alle våre kurs blir fakturert i etterkant av gjennomført kurs. 

Faktura sendes i hovedsak som EHF-faktura (elektronisk handelsformat) dersom bedriften og organisasjonsnummeret er knyttet opp mot dette. 

Alternativ fakturering gjøres etter avtale og sendes til oppgitt e-postadresse.

Papirfaktura har et gebyr på 50 kr. 

Alle våre bedriftsinterne førstehjelpskurs er fritatt mva. Ekstra kostnader ifm. parkering kan komme i tillegg. Øvrig transportkostnader avtales i tilbud ved lang kjørevei o.l. 

 

Personvern/ GDPR

For våre bedriftsinterne kurs samler vi inn personopplysninger som navn og kontaktinformasjon for den personen som videre skal ha kontakt med oss og kunne få tilsendt tilbud på kurs, samt avtale forhold rundt kursgjennomføring. Informasjonen brukes også til fakturainformasjon. 

Ved å fylle inn informasjon og sende inn godkjennes innsamling av denne informasjonen. 


For øvrig deltakere samler vi inn kun navn, dette blir lagt inn i vår kursadministrasjon for å kunne generere kursbevis og dokumentere gjennomført kurs. Opplysningene som gis er kun for bruk for det aktuelle kurset. 

 

Alle opplysninger om deltakere slettes etter 2 år, og ingen opplysninger deles eller brukes til annet formål enn det som er oppgitt her. 

Oppdatert pr. januar 2020